Z rynku FMCG

Lidl Polska otwiera trzy nowe sklepy

Wtorek, 27 września 2022
Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w ten czwartek, 29 września, Lidl Polska otworzy swój pierwszy obiekt w Kosakowie przy ulicy Hieronima Derdowskiego 68., w Koronowie przy Alejach Wolności 8 oraz kolejnego obiektu w Poznaniu przy ulicy Szwedzkiej 10 A, w centrum handlowym Homepark Franowo. Otwarcia nowych placówek handlowych nastąpią o godzinie 6:00.
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Kosakowie, przy ulicy Derdowskiego 68, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zostanie zatrudnionych 18 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani będą mogli korzystać ze 128 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów będą czekać wyjątkowe atrakcje, w tym ciepła kawa i stoiska z hot-dogami, a także liczne promocje.

Nowa placówka handlowa sieci Lidl w Koronowie, przy Alejach Wolności 8, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1071 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 20 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani będą mogli korzystać ze 128 miejsc parkingowych.

Sklep w Poznaniu, zlokalizowany w Homepark Franowo, przy ulicy Szwedzkiej 10 A, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1091 mkw. W obiekcie zostaną zatrudnione 23 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani będą mogli korzystać z ok. 98 miejsc parkingowych dedykowanych klientom Lidl Polska lub z miejsc należących do centrum handlowego. W dniu otwarcia na klientów będą czekać wyjątkowe atrakcje, w tym ciepła kawa, stoiska z watą cukrową, malowanie buziek.

Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.:

•    odzyskiwanie ciepła z urządzeń chłodniczych,  
•    oświetlenie LED,
•    gruntowe pompy ciepła.

Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.



tagi: Lidl Polska , sieci handlowe , rynek spożywczy , nowe placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument ,