Korzystanie z narzędzia jest całkowicie bezpłatne. Serwis daje użytkownikom możliwość doboru własnej oferty promocyjnej z bogatej bazy produktów, wydrukowania i umieszczenia w punkcie sprzedaży materiału POS, wydrukowania i wykorzystywania ulotki handlowej lub one-pagera oraz przygotowania oferty do wysłania poprzez e-mail.
Najistotniejszymi cechami narzędzia są: prostota - klient wybiera produkty z bogatej oferty Navo, dodaje swoje logo, wpisuje tekst promocyjny i drukuje gotową ulotkę, wygoda - dane o produkcie wprowadzane są do ulotki automatycznie. Klient wprowadza indywidualne ceny. Dodatkowo może wprowadzać dowolne zmiany w tekście, modyfikując opisy, możliwości - użytkownik ma możliwość doboru kolorów i układu projektu. W każdej ulotce można zamieścić różną liczbę produktów . Liczba stworzonych projektów jest dla każdego klienta nieograniczona, szybkość - czas przygotowania ulotki nie przekracza kilku minut.
Serwis www.mojaulotka.pl umożliwia łatwe i szybkie przygotowanie specjalnych ofert handlowych dla każdego sklepu. Można błyskawicznie reagować na potrzeby konsumenta - umieszczając plakat o nowościach czy innych produktach, które nawet w danym dniu chcemy promować.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: moja ulotka ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...