Z rynku FMCG

Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” - Dolin Dobra przedstawia nowe produkty i rusza z kampanią

Piątek, 16 września 2022
15 września redakcja Hurt & Detal miała okazję uczestniczyć w śniadaniu prasowym marki Dolina Dobra. Spotkanie było okazją do degustacji m.in. Parówek Dobrych marki Dolina Dobra, zapoznaniu się z produktami oraz ich kampanią.
O nowych produktach, działaniach marki, nowej kampanii opowiadali: Prezes Paweł Nowak, Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy oraz Zbigniew Wysocki, Dyrektor Marketingu w firmie Goodvalley.

Eksperci pochylili się nad rynkiem parówek i opowiedzieli dlaczego „przepraszają, że ich parówki są tak dobre”.

„Blind Testy” pokazały, że Parówki Dobre Dolina Dobra osiągnęły lepsze preferencje konsumenckie od lidera rynku. Producent zapewnia, że nie stosuje w produktach żadnych konserwantów i wzmacniaczy.

Działania marki Dolina Dobra skupiają się między innymi na podkreśleniu zdrowego składu oraz polskiej produkcji. Nowe opakowanie zawiera nazwę miejscowości, w której odbywa się produkcja wyrobów. Wszystko po to, by zapewnić konsumenta, że to krajowy produkt a kontrola produkcji odbywa się „od pola do stołu”. Firma zapewniła również o funkcjonalności opakowania, które jest wygodne. Podkreślając, że dodatkowym atutem jest to, że same parówki nie mają dodatkowych osłonek.

Sama kampania w tv, która wystartowała 15 września skupia się na podkreśleniu wyjątkowego smaku parówek.




tagi: Hurt & Detal , Dolina Dobra , Przepraszamy , że nasze parówki są tak dobre , nowe produkty , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,