Z rynku FMCG

Marki Felix i Przysnacki z tytułem Superbrands!

Środa, 15 czerwca 2022
W ramach tegorocznej edycji badania Superbrands marki słonych przekąsek Felix i Przysnacki należące do Intersnack Poland otrzymały tytuł Superbrands 2022.
To pierwsze tego typu wyróżnienia dla marki Przysnacki, która na rynku jest od 2011 roku. Marka Felix natomiast otrzymała już kilkukrotnie tytuł Superbrands w przeszłości. Badanie Superbrands jest przeprowadzane co dwa lata i ma na celu ocenę siły i wizerunku marek w Polsce. W tegorocznej edycji przebadana ponad 2 500 marek, by wyłonić te które mogą się poszczycić najwyższą reputacją w swojej kategorii.

„Misją Intersnack Poland jest tworzyć wartość poprzez nasze produkty, innowacje i kultowe marki, dlatego opinia konsumentów i klientów jest dla nas niezwykle ważna. Tytuł Superbrands dla marki Przysnacki to ogromna radość ale też symboliczny prezent na 10 jubileusz istnienia marki. Marka ta powstała bowiem lokalnie w 2011 roku. Przez ten czas, dzięki wysokiej jakości produktom i wyróżniającemu się na rynku pozycjonowaniu, osiągnęła wiodącą pozycję w kategorii chrupek i prażynek. Jednocześnie dzięki innowacyjnym recepturom, takim jak Chipsy w Kotle Prażone, buduje swoją obecność w kategorii chipsów. Cieszymy się też z kolejnego już wyróżnienia Superbrands dla marki Felix, lidera kategorii orzechów - marki od lat zakorzenionej w świadomości Polaków. Dzięki szerokiemu asortymentowi pysznych orzeszków ziemnych, orzechów szlachetnych oraz mieszanek, a także uroczemu Wiewiórowi, który towarzyszy reklamom marki - Felix realizuje misję bycia orzechowym ekspertem.” – mówi Agnieszka Krajewska-Pliwka, Dyrektor Marketingu Intersnack Poland, odpowiedzialna za Polskę, kraje bałtyckie i eksportowe.



tagi: Felix , Przysnacki , Superbrands , przekąski , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,