Nowości

Andros Polska poszerza ofertę smoothie

Wtorek, 07 czerwca 2022
Andros Polska poszerza portfolio swoich produktów o nową linię – smoothie ANDROS MocMarchew. To odpowiedź marki na zapotrzebowanie wśród konsumentów na zdrowe i pełne witamin napoje warzywno-owocowe. W sprzedaży dostępne są 3 warianty smakowe: marchew & banan, marchew & pomarańcza, marchew & brzoskwinia, a każde smoothie zamknięte jest w szklanej butelce 0,75l z metalową zakrętką dzięki czemu opakowanie nadaje się do ponownego wykorzystania lub do recyclingu.
Linia produktów ANDROS MocMarchew stworzona została z połączenia 100% polskiej marchewki i najlepszych odmian starannie wyselekcjonowanych bananów, pomarańczy oraz brzoskwiń. Smoothie nie zawierają barwników, konserwantów ani dodatku cukrów, a swoją słodycz zawdzięczają cukrom naturalnie występującym w marchwi i owocach.

W portfolio Andros Polska znajduje się duży wybór naturalnych soków NFC (nie z koncentratu), owocowe smoothie (ANDROS MocOwoc) oraz napoje, a niebawem na rynku pojawią się nasze nowe propozycje. Przykładamy ogromną wagę do procesu produkcji – wszystkie produkty powstają z najwyższej jakości owoców zebranych w najlepszym momencie, gdy ich walory smakowe i zdrowotne są najpełniejsze. Dzięki starannej selekcji oraz wyciskaniu ich tuż po zebraniu, soki ANDROS zachowują naturalne bogactwo witamin, głęboką barwę i smak świeżo wyciśniętego soku – mówi Magdalena Klimczak CEO / General Manager Andros Polska Sp. z o.o.

Marka przeprowadziła w ostatnich tygodniach kampanię w social media promującą nowe produkty smoothie ANDROS MocMarchew. Kampania obejmowała m.in.: współprace influencerskie, aktywację konkursową oraz działania mediowe.


tagi: Andros Polska , smoothie , napoje , soki , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG , przemysł spożywczy ,