Konkursy i loterie

Tak się łapie Harnasia! - startuje loteria i kampania marki Harnaś

Poniedziałek, 21 lutego 2022
Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo Harnaś Jasne Pełne, z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona pełnej akcji i humoru reklamy telewizyjnej, w której bohater pokazuje, jak „złapać” Harnasia.
Z początkiem lutego wystartowała loteria podkapslowa marki Harnaś, w której do wygrania jest 4-pak lub piwo. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Harnaś Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo kluczyk. Loteria obowiązuje w wybranych sklepach na terenie całego kraju i potrwa do końca lipca. Wspierać ją będzie kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania”.

- Harnaś powraca z nagrodami. Po raz kolejny dzielimy się z konsumentami zarówno darmowymi piwami do wygrania w loterii, jak i kolejną częścią przygód naszego bohatera. Reklama nagrana jest w pięknych Tatrach. Nasz główny bohater pokaże widzom, jak najlepiej łapać Harnasia. Co to dokładnie oznacza? Zachęcamy do oglądania i wzięcia udziału w naszej aktywacji – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

W nowym spocie Harnaś zostaje zaskoczony przez grupę żołdaków, którzy chcą go schwytać. Czy im się to uda i jak spróbuje przechytrzyć ich nasz bohater? Lepiej przekonać się na własne oczy. Natomiast tak jak przy poprzednich produkcjach, również i tym razem nie zabraknie humoru, pięknych widoków i dobrego piwa.

Promocja podkapslowa trwać będzie do 31 lipca 2022 r. Regulamin i zasady dostępne są na stronie: https://piwoharnas.pl/. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych. Spot stworzyła agencja Grey, producentem jest studio Dynamo Film, a za media odpowiada dom mediowy Initiative.

Link do nowego spotu TV: https://youtu.be/3023PXdlR28  

Poza kampanią telewizyjną loterię Harnasia wspierać będą działania marki w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, na platformach VOD i Youtube oraz materiały POS w punktach sprzedaży.



tagi: Harnaś , loteria , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,