Drogeria

Jan Niezbędny z nową kampanią reklamową innowacyjnych worków Magnum Flex & Strong

Poniedziałek, 20 grudnia 2021
Jan Niezbędny, marka należąca do firmy Sarantis, startuje z nową kampanią reklamową worków na śmieci Magnum Flex & Strong, które dzięki innowacyjnej technologii tłoczenia są ultraelastyczne oraz odporne na rozdarcia.
Kampania reklamowa obejmie TV oraz działania digital. Za projekt odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grey Group Poland. Jan Niezbędny to lider polskiego rynku artykułów gospodarstwa domowego, w tym segmentu worków na śmieci. Worki Magnum Flex & Strong z wytłoczonym wzorem diamentu, którego wielkość została dokładnie dobrana i przetestowana, to nowość w portfolio marki i zarazem innowacja na rynku w tej kategorii. Wykonane są ze specjalnie tłoczonej, elastycznej i mocnej folii, dzięki czemu worek rozciąga się zamiast pękać. Do produkcji użyto 3-warstwowej folii pochodzącej w 100% z recyklingu.

https://www.youtube.com/watch?v=eBX-6kDCNDg


SARP_MagnumFlex_pion.jpg




tagi: Jan Niezbędny , kampania reklamowa , innowacje , worki Magnum Flex & Strong , sprzedaż , handel , konsument ,