Z rynku FMCG

Intermarché modernizuje sklepy

Poniedziałek, 22 listopada 2021
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Celem tych działań jest usprawnienie i uatrakcyjnienie procesu robienia zakupów. Od 8 listopada mieszkańcy Nowej Soli w województwie lubuskim mogą korzystać ze wszystkich udogodnień, które zapewnia nowy koncept Power. Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzoną w 2019 roku nową platformą marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”.
– Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce. Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché, i dodaje – W planach mamy modernizację supermarketów w kolejnych miastach.

Nowy koncept sklepów wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów. W supermarkecie zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza, aby była ona jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów.   

Zmiana konceptu sklepu to jeden ze sposobów dostosowywania sieci Intermarché do potrzeb klientów. Właściciele supermarketów to niezależni, polscy przedsiębiorcy, którzy odprowadzają lokalnie podatki i podejmują liczne działania na rzecz społeczności lokalnych, np. poprzez organizację akcji społecznych. Poza zmianą konceptu sklepu, mogą oni rozwijać swoje placówki handlowe także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na takie rozwiązania, właściciele placówek mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów. 



tagi: Intermarché , modernizacja sklepów , innowacje , rynek spożywczy , FMCG , sieci handlowe , sprzedaż handel , konsument , przemysł spożywcze ,