Wywiady

Marzena Sadurska, Brand Managera MAOAM w firmie Haribo

Poniedziałek, 15 listopada 2021 HURT & DETAL Nr 11/189. Listopad 2021
Trzy pytania do Marzeny Sadurskiej, Brand Managera MAOAM w firmie Haribo kieruje Weronika Nowak.
Hasło przewodnie marki to „MAOAM wciąga smakiem!”. Co się za nim kryje?

Hasło to jest zapowiedzią niezwykłych doświadczeń smakowych dla konsumentów, którzy sięgają po nasze gumy rozpuszczalne. Odwołuje się ono bezpośrednio do DNA marki i podkreśla jej atuty, czyli niepowtarzalną głębię smaku, nowoczesność oraz szeroką ofertę z bogactwem kolorów i kształtów. MAOAM, jako jedna z najchętniej kupowanych marek w kategorii gum rozpuszczalnych*, oferuje najbardziej różnorodne portfolio. Idziemy z duchem czasu, dostosowując naszą ofertę do aktualnych potrzeb klientów. Posiadamy również unikalne produkty w kategorii (MAOAM Kracher oraz MAOAM Pinballs).

W tym roku mija 35 lat odkąd marka MAOAM dołączyła do portfolio Haribo. Co zmieniło się w tym czasie?

MAOAM zostało członkiem rodziny Haribo w 1986 roku, a pod koniec lat 90. marka pojawiła się także w Polsce. W krótkim czasie zdobyła popularność w naszym kraju, a gumy rozpuszczalne w kostkach MAOAM Bloxx podbiły serca dużych i małych wielbicieli słodkich przekąsek. Przez lata pojawiały się nowości, limitowane edycje, zmieniały się opakowania. Do komunikacji włączaliśmy nowe media. W 2017 roku marka MAOAM stała się jeszcze bardziej widoczna za sprawą zupełnie nowej reklamy telewizyjnej, w której pokazaliśmy pełne energii, smaku i zabawy oblicze. W 2021 roku pojawiły się ujednolicone formaty torebkowe, nowości produktowe oraz zmieniła się komunikacja marki.

Jak marka MAOAM przygotowała się na okres bożonarodzeniowy?

W okresie bożonarodzeniowym w sklepach pojawi się wyjątkowy, świąteczny MAOAM CHRISTMAS MIXX pełen przepysznych gum rozpuszczalnych MAOAM: Stripes, Happy Fruttis i Joystixx. Limitowana edycja w wyjątkowej, nowej szacie graficznej to idealny dodatek do mikołajkowych i świątecznych podarunków. To także szansa na zwiększenie wartości koszyka, a tym samym wzrost zysków z MAOAM. Oprócz limitowanej wersji na półkach sklepowych nie powinno zabraknąć również pozostałych produktów MAOAM, po które chętnie sięgają nasi konsumenci.




*źródło: badanie ilościowe MindAd, Mindshare, X 2020. 95% mam użytkujących kategorię zna markę Maoam, 76% kupuje ją min. 1 raz w miesiącu.


tagi: Marzena Sadurska , MAOAM , Haribo , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż handel , konsument , przemysł spożywczy ,