Z rynku FMCG

GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

Poniedziałek, 04 października 2021
GLS, wiodący dostawca usług kurierskich, zaprezentował dziś nową identyfikację wizualną swojej marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich, będąc jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Dzięki stosowanym przez nią kompleksowym rozwiązaniom każda dostawa paczki jest spersonalizowanym procesem. Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.
Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia "od punktu do punktu"

i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie.

Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, GLS dostosowuje swoją sieć dystrybucji oraz usługi, wprowadzając rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone. Firma zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, firma GLS jest przekonana, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.

„Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili” – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group. „Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy”.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.



tagi: GLS , transport , logistyka , handel , magazynowanie , sprzedaż , FMCG , usługi kurierskie ,