Nowości

Pierwsza w Polsce przekąska drobiowa

Czwartek, 30 września 2021
Aż 45% konsumentów na świecie zastępuje systematyczne posiłki przekąskami – wynika z danych Nielsena. To również coraz silniejszy trend w Polsce, na który marka Cedrob odpowiada czysto drobiowym produktem z linii Kurna Półka.
Wraz z launchingiem marki w ramach trwającej kampanii reklamowej na sklepowe półki trafił nowy produkt z linii Kurna Półka – przekąska 100% drobiowa, z polskiego kurczaka o prostym składzie i kaloryczności niższej od klasycznej przekąski wieprzowej o ponad 200 kcal/100 g.

- Klienci oczekują nie tylko dobrego smaku, ale także czytają składy i zwracają uwagę na war-tości odżywcze, szukając zdrowych przekąsek. Dlatego stworzyliśmy produkt oparty na bia-łym, chudym mięsie z kurczaka, który w niczym nie ustępuje klasycznym wieprzowym przeką-skom, zapewniając niższą kaloryczność oraz niższy udział tłuszczu – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.

Swym smakiem i aromatem przekąska drobiowa nawiązuje do tradycyjnych wędlin wędzo-nych. W skład produktu wchodzi wyłącznie mięso drobiowe polskiego pochodzenia, pozy-skiwane zgodnie z filozofią koncernu Cedrob „od ziarna do stołu”. Na 100 g produktu wyko-rzystano aż 163 g mięsa, co jest gwarancją wysokiej mięsności.

– Przekąskę można przechowywać poza lodówką do 25 C, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w szkole, w pracy, a także podczas weekendowego wyjazdu czy na deskę wędlin. Oferujemy ją w opakowaniu 100-gramowym, którego graficznym bohaterem jest brand hero marki – Pan Kogut, strażnik jakości w codzienności – dodaje Marietta Stefaniak.

W ramach linii Cedrob z Kurnej Półki dostępny jest szeroki wybór wędlin drobiowych pre-mium.
Pełną ofertę można znaleźć na stronie zkurnejpolki.pl, a kampania marketingowa ją promu-jąca trwa od 30 sierpnia w największych polskich stacjach telewizyjnych, w prasie oraz in-ternecie.
Produkt jest dostępny m.in. w sieci sklepów Lidl, a także na Allegro, gdzie można również wygrać dodatkowe nagrody związane z kampanią.




tagi: Cedrob , przekąska drobiowa , Kurna Półka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,