Handel

Netto ma już 500 sklepów

Piątek, 24 września 2021
Rok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco. W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się w tym roku o 100 konwertowanych sklepów i wynosi obecnie 500 placówek w całym kraju.
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny, i korzystne oferty promocyjne.

– W ciągu zaledwie 4 miesięcy otworzyliśmy 100 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu dziś nasza sieć liczy już 500 sklepów. Osiągnęliśmy zatem kolejny kamień milowy w naszym rozwoju w Polsce. A to za sprawą naszych klientów i zaufania, jakim nas obdarzają, które wyraża się poprzez zakupy w naszych sklepach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – W tym procesie nie do przecenienia jest również zaangażowanie wszystkich pracowników Netto i ich codzienna praca. Dzięki temu dziś wspólnie możemy świętować. – dodaje. 

Netto otworzyło w tym tygodniu sklepy w Pawłowicach, Łodzi, Tarnowie, Częstochowie, Kielcach oraz w Łobzie, gdzie w czwartek celebrowano oficjalne, pięćsetne otwarcie. Z tej okazji wszyscy obecni mogli cieszyć się mocą urodzinowych atrakcji.

Jednocześnie specjalna oferta promocyjna obowiązuje od czwartku do soboty podczas wszystkich cotygodniowych otwarć. Natomiast w każdą sobotę następującą po otwarciu na wszystkich odwiedzających czekają atrakcje z nagrodami, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie przy muzyce. Ponadto klienci niektórych placówek mają także możliwość otrzymania vouchera, który przyznawany jest za zrobienie zakupów w wysokości 50 lub 60 PLN i obniża rachunek o 10 zł podczas kolejnych zakupów w tym samym sklepie (regulamin na www.netto.pl).

Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Z kolei przygotowywane co tydzień promocje i oferty specjalne powalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.




tagi: Netto , sieci handlowe , nowe placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,