Kampanie i Promocje

„Znani z Łazienkowskiej” - Królewskie z nową kampanią związaną z Legią Warszawa

Wtorek, 07 września 2021
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki.
Już 17. rok trwa współpraca Królewskiego ze stołecznym Klubem Legia Warszawa. Ta kooperacja to więcej niż sponsoring - to prawdziwe partnerstwo dwóch warszawskich symboli: mistrzowskiej drużyny i oryginalnego stołecznego piwa.

W swojej komunikacji Królewskie z dumą odwołuje się do tej relacji i często w nieoczywisty sposób przybliża Legię mieszkańcom Warszawy i Mazowsza. W kampanii „Znani z Łazienkowskiej” marka pokazuje kulisy najważniejszego stołecznego stadionu.

- Kontynuując platformę komunikacyjną Królewskiego "Znani z …", w nowej kampanii przedstawiamy konsumentom sylwetki ludzi, którzy oddali Legii całe serce. Nie każdy znany z Łazienkowskiej jest znany również poza nią. Postanowiliśmy to zmienić i uhonorować tych, którzy na co dzień współtworzą nasz warszawski Klub – mówi Mariusz Brzeziński brand manager marki Królewskie.

W ramach kampanii powstał nietypowy spot. Nie zobaczymy w nim piwa ani zawodników. Wideo zaczyna się od prawdziwego treningu Legii, ale dalej w przewrotny sposób kamera śledzi nie piłkarzy, lecz pracowników Klubu.

W filmie poznajemy dziesiątkę bohaterów drugiego planu. Są wśród nich m.in. greenkeeperzy Tomek i Artur, kierownik drugiego zespołu Mucha, Waldi – konserwator stadionu, czy Ewa – szefowa kuchni drużyny. O ich pracy i miłości do Klubu więcej dowiedzieć się można ze strony www.krolewskie.pl.

Spot wyświetlany jest na kanale YouTube Legii Warszawa. Do kampanii powstało też kilkanaście formatów wideo nawiązujących do różnych okazji i kanałów, tj. YouTube, VOD, Facebook i Instagram.

Zdjęcia w całości zostały zrealizowane za pomocą dronów FPV, których operatorem był najbardziej utytułowany polski pilot Maciej Poschwald. Za kreację, produkcję i montaż spotu odpowiada agencja Twin. Korekcją koloru zajęli się Krzysztof Dudek i Piotr Nowicki z Yound Colorist United, a udźwiękowieniem Aleksander Cherczyński z ToStudio. Media zaplanował i zakupił Starcom.


tagi: Królewskie , Znani z Łazienkowskiej , kampania , piwo , browar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,