Kampanie i Promocje

Tak się składa, że… Tymbark. Nowa kampania produktów Crazy Fun

Wtorek, 29 czerwca 2021
Lato zachęca do spontaniczności. Tak samo jak Tymbark, który startuje z nową komunikacją linii produktów Crazy Fun. Nowe imprezowe produkty z portfolio marki wprawią w doskonały nastrój każdego, kto ich spróbuje. Wakacje czas zacząć!
Kilka tygodni temu na rynek trafiła nowa linia produktów Tymbark Crazy Fun. Teraz marka startuje z komunikacją do młodych osób – Crazy Fun to odpowiedź na oczekiwania młodych osób, które pragną poczuć klimat wakacji i cieszyć się życiem. Wszystkie z czterech propozycji smakowych zostały zamknięte w nowoczesnej i poręcznej puszce 200 ml. Design opakowania bazuje na popularnych emoji i wprost zachęca do zabawy – łączenia i układania własnych emotek w kilkudziesięciu różnych kombinacjach. Dzięki temu smaki Crazy Fun nabierają nowego wymiaru i podkreślają ich imprezowy charakter.

Kampania nowej linii produktów Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VOD, TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi o działania chatbota oraz elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych i lubianych influencerów. W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest znany artysta – Blady Kris.  

Dobrze schłodzone gazowane napoje, w których zamknięto oryginalne smaki jednoznacznie kojarzące się z upałem, wolnym czasem i wakacjami - właśnie takie są nowe produkty Tymbarku Crazy Fun to oryginalne, przepełnione radością i orzeźwiające napoje z bąbelkami - rewelacyjny przepis na niezapomniane wakacje. Produkty dostępne są w czterech mocno owocowych smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty).

Sprawdź, jak składa się Tymbark Crazy Fun:
https://www.youtube.com/watch?v=3a58ueSUNmo

Agencja: Hand Made, GetHero
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , kampania , Crazy Fun , napoje , soki , produkcja , sprzedaż , handel , rynek spożywczy , konsument ,