Kampanie i Promocje

Tymbark H2Owoc. BEZ PORÓWNANIA!

Piątek, 11 czerwca 2021
H2Owoc od Tymbarku pojawia się w kolejnej kampanii… w śpiewający sposób! Najważniejszy wyróżnik produktu: prosty skład oraz benefit – bez dodatku cukru, podkreśla wyjątkowy utwór stworzony w oparciu o fragment muzycznego hitu. Radosna piosenka wprawia słuchaczy w dobry nastrój i podkreśla wartości produktu.
H2Owoc od Tymbarku to produkt BEZ dodatku cukru, BEZ konserwantów, BEZ barwników, BEZ syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku. Prosta receptura gwarantuje przyjemność i dbałość o zdrowie w jednym.  Bez wyrzutów sumienia.

Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu stanowi fragment charakterystycznej piosenki – utworu Mr Sandman. Nowy tekst jest – tak jak skład H2Owoc – maksymalnie prosty, zatem każdy z łatwością go zapamięta! A do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.

Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.

Poznaj hit Tymbarku: https://youtu.be/bbscyWwkW5k
Agencja reklamowa: Brainbox Kraków
Dom mediowy: Starcom



tagi: Maspex , Tymbark , H2Owoc , napoje , rynek spożywczy , kampania , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,