Z rynku FMCG

Siła co-brandingu marek Cedrob oraz Prymat. Convenience grill po raz pierwszy w Polsce

Wtorek, 08 czerwca 2021
Segment dań gotowych w tym sezonie grillowym wzbogaca innowacyjny produkt – elementy drobiowe w technologii pre-cooked, po raz pierwszy w Polsce wykorzystane w celu łatwego i szybkiego przyrządzania potraw z rusztu. To jednocześnie połączenie dwóch polskich marek udowadniających siłę co-brandingu, którą tworzą Cedrob – produ-cent polskiego drobiu i Prymat odpowiadający za smak produktu.
„Pre-cook” to innowacyjna metoda marynowania, przyprawienia i wstępnej obróbki termicznej mięs. Jej wykorzystanie powoduje, że mięso jest doskonale kruche, miękkie i soczyste, a elementy z kością są szybko i bezpiecznie grillowane (nie ma ryzyka niedopieczenia). Produkty przygotowane z zastosowaniem tej techniki mają dłuższy termin przydatności do spożycia.

– Klienci coraz częściej wybierają produkty drobiowe na grilla, dlatego jako wiodący producent wędlin drobiowych przygotowaliśmy innowacyjny produkt w zgodzie z trendem convenience food – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu Zakładów Mięsnych Silesia. – Do współpracy zaprosiliśmy firmę Prymat, doskonale znaną polskim konsumentom, która zad-bała o smak mięsa, opracowując dedykowane dla produktów marynaty: od klasycznej papry-kowej po odważną mohito – dodaje.

– To innowacyjny projekt, w którym postawiliśmy na smak – zależało nam, żeby dotrzeć zarówno do konsumentów przywiązanych do tradycyjnych marynat, jak i szukających nowości – podkreśla Marta Klęka-Nowa, PR Manager z firmy Prymat. – Wierzymy, że trzy bazowe smaki to dopiero początek, bo siła tych dwóch marek to gwarancja jakości mięsa i smaku dla polskich konsumentów – dodaje.

Produkty są sprzedawane w wygodnych opakowaniach – workach z listwą „otwórz-zamknij”, dzięki której kupioną porcję można podzielić, zachowując świeżość. W ofercie marki Cedrob znajduje się wyłącznie polski drób, zamarynowany w trzech marynatach: z łagodnej papryki, czosnkowo-ziołowej oraz mohito.




tagi: Cedrob , Prymat , co-brandingu marek , elementy drobiowe , technologia pre-cooked , przemysł spożywczy , handel , sprzedaż , konsument , ,