Nowości

Smakołyk – innowacyjna nowość HPP od Tymbarku

Środa, 02 czerwca 2021
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów szybkimi, ale zdrowymi i pożywnymi rozwiązaniami, marka Tymbark wprowadziła do oferty nowy produkt w technologii HPP - Smakołyk. Nowość dostępna jest w sieci Lidl w dwóch wariantach – czerwonym i żółtym.
Tymbark Smakołyk nie zawiera cukru i jest niepasteryzowany. Produkty wytwarzane są w innowacyjnej technologii HPP (Hight Pressure Processing), polegającej na utrwalaniu żywności za pomocą wysokiego ciśnienia. Ten sposób pozwala na wydłużenie terminu przydatności, zachowanie wartości odżywczych, świeżości i właściwości smakowych.

W wersji czerwonej znajdziemy połączenie smaków jabłka, maliny, truskawki, gruszki, jagody, marchwi z dodatkiem nasion bazylii. Wersja żółta natomiast zawiera: banana, mango, jabłko, ananas, dynię, pomarańczę, cytrynę i kawałki brzoskwini.

Wieloskładnikowe receptury sprawiają, że są to idealne propozycje dla fanów płynnych, pożywnych i zdrowych przekąsek.

Sugerowana cena na półce: 4,99 PLN
Wielkość i typ opakowania jednostkowego: butelka PET 250 ml
Wielkość i typ opakowania zbiorczego: karton 20 szt.



tagi: Smakołyk , innowacje , HPP , Tymbark , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG , przemysł spożywczy ,