Handel

Netto otwiera kolejne sklepy w miejsce Tesco

Środa, 02 czerwca 2021
Kolejny tydzień to kolejne otwarcia sklepów Netto 3.0 w miejsce placówek Tesco. Już w najbliższą środę, 2 czerwca, duńska sieć dyskontów otworzy sklepy zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Dla tych, którzy nie będą mogli zawitać do Netto tego dnia, zaplanowano kontynuację zabawy w sobotę, 5 czerwca. Ponadto w sklepach planowane są promocje trwające od 2 do 5 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
– Niespełna tydzień po otwarciu pierwszych sklepów Netto w miejscu Tesco w Warszawie i Szczecinie otwieramy kolejne obiekty w tych miastach – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska. – I tu i tu będą to placówki Tesco-Netto numer trzy. To bardzo intensywny rozdział w naszej historii. Nie zwalniamy jednak ani na chwilę, ponieważ do końca roku planujemy otworzyć ok. 150 sklepów Tesco-Netto, zapraszając kolejnych klientów do naszych dyskontów w autorskim formacie 3.0.

Model Netto 3.0 to bogaty wybór świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sklep zadbał także o osoby wybierające wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań.

Sklepy zlokalizowane są w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 30U i w Warszawie przy ul. Światowida 41.

Pierwsze atrakcje czekają na odwiedzających już w środę od godz. 8 rano. Jak zawsze w wypadku otwarć sklepów Netto powstałych w miejscu Tesco każdy odwiedzający placówki otrzyma w prezencie wygodną, dużą torbę na zakupy wielokrotnego użytku. Przez cały dzień obowiązywać będą także wyjątkowe promocje. Klienci, którzy odwiedzą sklepy tego dnia otrzymają dodatkowo vouchery uprawniające ich do skorzystania z wyjątkowych ofert w danym sklepie przez kolejne cztery tygodnie.

Zabawa będzie kontynuowana w obu lokalizacjach w sobotę, 5 czerwca. Wtedy też klienci będą mieli okazję zagrać w koło szczęścia, a najmłodsi wezmą udział w konkursach z nagrodami. W Warszawie na odwiedzających czekać będzie dodatkowo food truck serwujący przysmaki z oferty „Grill Bar Netto”, a także możliwość zmierzenia się z najlepszym bramkarzem świata – Robokeeperem.

W obu miastach obowiązywać będzie także bogata oferta promocyjna charakterystyczna dla nowo otwieranych sklepów Netto – ważna w dniach 2–5 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Obejmie ona m.in. wybór owoców i warzyw, chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, słodkości, w tym pysznych czekolad marki własnej Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową czy kawałkami karmelu i solą morską), a także produktów dla najmłodszych – m.in. pieluch i nawilżanych chusteczek marki własnej Netto – „Hello sensitive”, której produkty wyróżniają się brakiem zapachu, brakiem barwników i antyalergicznym charakterem. Wszystko w promocyjnych cenach niższych nawet o kilkadziesiąt procent.

Odwiedzający sklepy będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania w promocyjnych cenach (m.in. myjki do szyb za 40 zł i mopy z wiadrem za 35 zł), wyjątkowo praktyczne i popularne suszarki na pranie (65 zł), a nawet wiertarko-wkrętarkę (50 zł) i głośniki Bluetooth (25 zł). Na uwagę zasługuje także wybór atrakcyjnych mebli, m.in. hamaków – foteli wiszących do zamontowania na balkonie, w ogrodzie, a nawet w mieszkaniu (w dwóch rodzajach – 80 zł każdy), czy szafkę łazienkową (90 zł). Nie można też pominąć bogatej oferty sprzętów AGD, która obejmuje m.in. wypiekacz do chleba (90 zł), blender (50 zł), krajalnicę (40 zł), miks młynków do kawy (15 zł), toster (30 zł), czy jajowar (20 zł).

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

W obu sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

Adresy i godziny otwarcia nowych sklepów Netto:

Warszawa:
ul. Światowida 41
pon.–sb.: 6–22
niedziele handlowe: 8–20

Szczecin:
ul. Mickiewicz 30U
pon.–sb.: 6–22
niedziele handlowe: 8–20



tagi: Netto , Tesco , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,