Handel

Netto lada moment w Rogoźnie

Środa, 26 maja 2021
Już w czwartek 27 maja otwarty zostanie pierwszy sklep Netto w Rogoźnie. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy nie lubią przepłacać za codzienne zakupy. Netto oferuje swoim klientom szeroki wybór dobrej jakości produktów w najlepszych możliwych cenach na co dzień. Z okazji otwarcia sieć przygotowała dodatkowe promocje i atrakcje, z których warto skorzystać.
– Otwarcie sklepu w Rogoźnie to dla nas ważne wydarzenie – mówi Krzysztof Kamiński, Dyrektor Operacyjny w Netto Polska. – Nasze sklepy, gdziekolwiek się pojawią, cieszą się dużą popularnością wśród klientów, utwierdzając nas w przekonaniu, że wybrany przez nas kierunek rozwoju jest słuszny, a oferowany asortyment i atmosfera zakupowa to to, czego oczekują klienci. Cieszymy się więc, że możemy trafić z naszą ofertą do nowych klientów, którzy być może nie mieli do tej pory okazji odwiedzić Netto.

Sklep Netto w Rogoźnie zostanie otwarty w samym centrum miasta, przy ul. Fabrycznej, stanowiąc część Galerii Fabrycznej. Powierzchnia sklepu to aż 1 200 m. kw. Do dyspozycji klientów obiektu, w tym Netto, będzie około 60 miejsc parkingowych.

Dla swoich nowych klientów z Rogoźna Netto przygotowało bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepie w dniach 27–29 maja lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. wybór owoców i warzyw „Z Zieleniaka Netto”, m.in. banany za 1,99 PLN/1kg, ogórki szklarniowe za 3,99 PLN/1 kg i pomidory na gałązce w tej samej cenie. W promocji będzie można dostać również świeże mięso „Prosto z zagrody”, np. polędwiczka wieprzowa za 13,99 PLN/1 kg czy mięso mielone wieprzowe z szynki w cenie 4,99 PLN/1 opak./500 g. Z kolei filet z kurczaka będzie można kupić w cenie 8,99 PLN za 1 kg. W specjalnych cenach będzie również odpiekane na miejscu pieczywo. Warto zwrócić też uwagę na ofertę produktów dla maluchów „Hello sensitive”, w ramach której dostępne są m.in. pieluszki dla dzieci czy chusteczki nawilżane. Pieluszki w rozmiarze 1 będzie można kupić za 6,99 PLN za 1 opakowanie (28 szt.), w rozmiarze 2 – w cenie 8,99 PLN za 1 opakowanie (38 szt.) i w rozmiarze 3 – za 15,49 PLN za 1 opakowanie (56 szt.). Pieluszki w większych rozmiarach – 4, 5 i 6 – będzie można nabyć w cenie 16,99 PLN za 1 opakowanie (rozmiar 4 – 1 opak. to 50 szt., rozmiar 5 – 1 opak. to 44 szt., rozmiar 6 – 1 opak. to 40 szt.). Z kolei chusteczki nawilżane dostępne będą w cenie 3,99 PLN za opakowanie zawierające 100 chusteczek.

Oferta otwarciowa to również gratka dla poszukiwaczy okazji w ramach asortymentu non food. Co będzie można kupić w okazyjnych cenach? Między innymi sprzęty kuchenne – blender rozdrabniacz (29 PLN za 1 komplet), automat do pieczenia chleba (90 PLN za 1 komplet), szatkownica do warzyw (50 PLN za 1 komplet) czy krajalnica (40 PLN za 1 komplet).

W wyjątkowej ofercie będą także hulajnogi dziecięce w cenie 40 PLN za 1 komplet, maszyny do szycia za 200 PLN za 1 komplet czy wkrętarko – wiertarki za 60 PLN za 1 komplet.

Co więcej, w dniu otarcia wszyscy kupujący otrzymają torbę na zakupy gratis. Dodatkowe atrakcje przewidziane są na sobotę 29 maja, kiedy to kupujący będą mieli okazję wziąć udział w loterii z nagrodami. Organizatorzy przewidzieli też konkursy i zabawy dla najmłodszych.

– Zapraszamy klientów na otwarcie, ale również na codzienne zakupy. Oferta sklepów Netto to odpowiedź na potrzeby klientów – obejmuje produkty marki własnej i marki producenckie. Całe mnóstwo produktów na naszych półkach pochodzi od polskich dostawców, z czego jesteśmy szczególnie dumni – komentuje Krzysztof Kamiński i dodaje – Skupiamy się na tym, by oferować asortyment najwyższej jakości w najlepszych możliwych cenach. Dodatkowo szereg obecnych w każdym tygodniu promocji pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. W Netto dobre oferty po prostu się kumulują, a ceny są rozsądne na co dzień.

Bogata oferta BIO, 150 rodzajów zawsze świeżych owoców i warzyw w stałej ofercie, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także rozbudowana strefa TO GO oferująca dania gotowe do spożycia to cechy Netto 3.0 – nowoczesnego formatu sklepów duńskiej sieci handlowej inspirowanego popularnym także w Polsce stylem skandynawskim. Model ten znany jest już klientom w wielu polskich miastach, a teraz zawita również do Rogoźna.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Nowy sklep Netto w Rogoźnie zlokalizowany jest przy ulicy Fabrycznej 1C. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6–22 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8–20.



tagi: Netto , sieci handlowe , Rogoźno , placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,