Nowości

Nestlé Pure Life z nowością dedykowaną nastolatkom

Środa, 12 maja 2021
Nestlé Pure Life, marka wysokiej jakości wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, dedykowany szczególnie nastolatkom. Butelka o pojemności 1 L, z wygodną sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak i na maraton – treningów albo seriali i gier.
Nestlé Pure Life o pojemności 1L została zaprojektowana tak, by zaspokoić wszelkie potrzeby współczesnego nastolatka. Butelka ma intuicyjną pojemność – łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich dziennie zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Produkt bez problemu zmieści się w plecaku, torbie sportowej czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu. To szczególnie ważne, bowiem prawidłowemu nawodnieniu sprzyja właśnie picie wody w mniejszych ilościach, lecz częściej.

Na tym jednak nie koniec. Kolorowe i świeże etykiety, z wyrazistym hasłem #WEŹŁYKA zachęcają nastolatków do częstego sięgania po litrowe butelki Nestlé Pure Life, które sprzedawane są w wygodnych zgrzewkach po 6 sztuk. Na nastolatków czekają trzy warianty etykiet, na różne młodzieżowe okazje – długi dzień z nauką, maraton seriali czy wieczór z grą komputerową.

W ramach kampanii promującej nowość dla nastolatków od Nestlé Pure Life przewidziany jest szereg działań, skierowanych zarówno do rodziców, jak i nastolatków. O innowacji informować będzie w swoich mediach społecznościowych nowa ambasadorka marki – mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak. Równolegle młodzieżowa komunikacja pojawi się na popularnych platformach społecznościowych, takich jak YouTube, Tik Tok czy Instagram, także za pośrednictwem influencerów. Całość uzupełni komunikacja w sklepach i prasie handlowej. Za projekt etykiet odpowiada agencja HiBrands, za koncept i realizację kampanii marketingowej – agencja Spin Off, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy UM Thrive, zaś za działania public relations – agencja PR Hub.



tagi: Nestlé Pure Life , woda źródlana , FMCG , zdrowie , dieta , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,