Nowości

„Herbapol-Lublin” powraca z limitowaną edycją syropów owocowych

Wtorek, 27 kwietnia 2021
Ciepły sezon zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas pełen owocowych i soczystych smaków. 19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej.
Syropy Herbapol to intensywnie owocowy smak i aromat z dodatkiem witamin C, D, B6 oraz cynku, dzięki czemu – jako suplementy diety – wspierają funkcjonowanie układu odpornościowego. To doskonały wybór dla każdego, niezależnie od pory dnia czy roku! W bieżącej odsłonie konsumenci znajdą smak orzeźwiającego arbuza i mięty, soczystego mango i ananasa, rabarbaru z truskawką, słonecznej pomarańczy oraz egzotycznego kiwi.

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie. Syropy letnie od Herbapol-Lublin co roku są hitem rynkowym, o czym świadczą wzrosty wartości sprzedaży. Już co druga butelka syropu sprzedawana w Polsce to produkt marki Herbapol.

Oferta letnia będzie dostępna m.in. w dyskontach. W Lidlu znajdzie się mix 3 smaków o pojemności 680 ml: brzoskwinia z markują – na wyłączność, a także kiwi i pomarańcza. W sieci sklepów Biedronka pojawi się mix 2 smaków w butelkach 500 ml: pomarańcza oraz truskawka z rabarbarem.

Asortyment syropów owocowych Herbapol-Lublin nieustannie się rozwija. Od lutego br. firma rozpoczęła także sprzedaż smaku Jabłko, który dołączył do portfolio na stałe. To jedyny taki produkt w kategorii syropów na rynku masowym od znanej i cenionej przez konsumentów marki. Wyróżnia się znakomitym smakiem.

Limitowana edycja syropów letnich będzie wspierana dedykowanymi materiałami oraz reklamą VoD na przełomie czerwca i lipca. Animacja video przygotowana została przez agencję Carla Zuri, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Etykiety produktów powstały we współpracy z agencją Huddleston Melon Design. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Cena rekomendowana za butelkę syropu letniego o objętości 420 ml wynosi 4,39 zł.

Zachęcamy do obejrzenia spotu syropów z letniej edycji Herbapol: https://www.youtube.com/watch?v=H-fZDB75RIc


tagi: Herbapol-Lublin , limitowana edycja , syropy owocowe , rynek spożywczy , FMCG , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,