Z rynku FMCG

Nowa etykieta Rodowitej

Poniedziałek, 22 marca 2021
W kwietniu naturalna woda mineralna Rodowita z Roztocza pojawi się w butelkach z nową etykietą, która lepiej podkreśli walory marki: delikatny, rześki smak oraz fakt pochodzenia z Roztocza, jednego z najczystszych i pierwotnie dzikich miejsc w Polsce. W centrum uwagi nadal pozostaje wilczyca, uosobienie samej dzikiej natury, która strzeże naszego źródła wody głęboko ukrytego wśród dzikiej przyrody tego regionu. Zmienione zostało logo marki, a uwagę zwraca nowe liternictwo nawiązujące do starych słowiańskich tradycji, które podkreślać mają związek Rodowitej z tym terenem. Dwa wiodące kolory na etykiecie: biel i intensywna zieleń podkreślają pierwotną czystość wody i jej pochodzenie prosto z dzikiej natury. Pojawi się również delikatnie gazowana Rodowita w opakowaniu o pojemności 0,6 l.





tagi: Rodowita z Roztocza , woda mineralna , nowa etykieta , rynek spożywczy , FMCG , produkcja , sprzedaż , handel , konsument ,