Z rynku FMCG

Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle

Poniedziałek, 22 marca 2021
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu otrzymała Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle. Jest to niezwykle ważne wyróżnienie, napawające dumą, ponieważ wyboru dokonali konsumenci. Dostrzeżono wkładane przez firmę serce i zaangażowanie w wytwarzanie najwyższej jakości produktów mlecznych pochodzących z polskiego mleka, aktywną odpowiedź na trendy rynkowe oraz stabilną strategię biznesowo-marketingową.
OSM Łowicz jako pierwsza mleczarnia w Polsce wdrożyła opakowania przyjazne dla środowiska dla Mleka UHT 3,2%, które w 88% składają się z surowców odnawialnych, emisja CO2 związana z produkcją tego opakowania została zmniejszona o 19%. Karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC® i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu. Lubiane i cenione mleko łowickie i dbałość o planetę w jednym!

Idąc za ciosem opakowania z surowców odnawialnych wdrożone zostały dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1 l, Maślanek 1 l oraz innowacyjnej nowości – Kefiru Kaukaskiego 1 l. W przypadku tych produktów mamy do czynienia z opakowaniami w 100% opartymi o surowce odnawialne. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z ich wytworzeniem została zredukowana do zera! Poza tym posiadają perforację inteligentnego składania (w harmonijkę), dzięki czemu zajmują mniej miejsca w pojemniku na odpady.



tagi: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu , Złoty Laur Klienta 2021 , ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle , rynek spożywczy ,