Z rynku FMCG

Firma JBB Bałdyga wyróżniona tytułem Dobra Marka 2021

Piątek, 12 marca 2021
Na rynku wędliniarskim panuje duża konkurencja – zarówno lokalni, jak i krajowi producenci prześcigają się w podnoszeniu jakości swoich wyrobów. Zdobycie tytułu Dobrej Marki 2021 przez firmę JBB Bałdyga to przede wszystkim wyraz uznania dla wysokiego poziomu oferowanych produktów, ale również dowód na to, że marka zdobywa coraz większe zaufanie kupujących.
JBB Bałdyga to polska firma wędliniarska z tradycjami, założona w 1992 roku przez Józefa Bałdygę, która obecnie zatrudnia 1600 pracowników w dwóch nowoczesnych zakładach – w Łysych i Dylewie. Tylko w Polsce obejmuje sieć ponad 700 sklepów partnerskich, których liczba z każdym rokiem konsekwentnie rośnie. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i coraz mocniejszej pozycji na rynku, firma i jej wyroby zyskują popularność nie tylko w Polsce, ale też za granicą.

Tytuł został przyznany w kategorii „Producenci wędlin” przez organizatorów 12. edycji ogólnopolskiego programu promocyjnego Dobra Marka, w ramach którego wybierane są najlepsze i cieszące się największym zaufaniem marki.

– Od niemal 30 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które dostarczamy, były po prostu smaczne i często gościły na stołach naszych klientów. Sukces zawdzięczamy nie tylko konsekwencji w działaniu, ale też wyznawanym przez nas trzem wartościom: tradycji, zaangażowaniu i innowacyjności. Jesteśmy dumni z przyznanego tytułu i cieszymy się, że klienci doceniają nasze wyroby. Takie wyróżnienia motywują nas do kolejnych wyzwań i ulepszania naszej oferty – mówi Piotr Laskowski, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy JBB Bałdyga.



tagi: Firma JBB Bałdyga , Dobra Marka 2021 , wędliny , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , eksport , przemysł spożywczy ,