Handel

Trzy nowe sklepy EUROSPAR w Gdańsku i w Toruniu

Czwartek, 04 marca 2021
W tym tygodniu otwarte zostały trzy nowe sklepy EUROSPAR, które zastąpiły placówki Piotr i Paweł. W centrum Gdańska dostępny jest sklep własny sieci – EUROSPAR przy ul. Targ Sienny 7. Placówka ma prawie 1300 mkw. sali sprzedaży i oferuje szeroki asortyment świeżych warzyw i owoców, serów, wędlin oraz produktów z różnych zakątków świata. W Toruniu nową nazwę i wystrój otrzymały dwa sklepy prowadzone przez niezależnego partnera detalicznego: przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich 13 oraz Legionów 216F. Oba sklepy są w formacie EUROSPAR.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany.

Dostępny jest także sklep internetowy www.e-spar.pl, a zamówienie można otrzymać do domu lub odebrać w ramach usługi SPAR Drive w wybranym terminie na specjalnych miejscach parkingowych przed sklepem. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“Sklepy w sieci SPAR – zawsze dobrze zaopatrzone i zlokalizowane blisko mieszkańców – notują bardzo dobre wyniki sprzedaży. Klienci chętnie je wybierają ze względu na szeroki asortyment, zawsze świeże produkty i dobre ceny. Nasi partnerzy detaliczni – polscy, niezależni przedsiębiorcy – wiedzą jak przygotować atrakcyjną ofertę sprzedażową. Cieszymy się, że w każdym miesiącu dołączają do nas kolejni partnerzy, którzy widzą zalety budowania swojego biznesu w ramach sieci SPAR. Warto zwrócić uwagę, że większość naszych placówek to wolno stojące, dobrze dostępne sklepy. Jesteśmy obecni w dużych miastach, ale także w małych miasteczkach” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Sieć SPAR realizuje także kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą skorzystać z promocji na polskie jabłka, sery żółte, warzywa i owoce, miód, wędliny, wyroby garmażeryjne i mleczne, kiszonki, pieczywo, bakalie, ryby, napoje oraz przekąski. Kampania „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” ma na celu promocję polskich dostawców i budowanie patriotyzmu gospodarczego.

W kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” wzięli udział producenci, którzy przedstawili jak dbają o jakość swoich produktów lub produkują wyroby wyłącznie dla marki własnej SPAR. Polscy producenci wyrobów pod marką SPAR to najczęściej rodzinne firmy z wieloletnimi tradycjami.

Marka własna SPAR to produkty najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie – jest synonimem jakości, dbałości o skład surowcowy i zdrowie konsumentów. Obecnie w portfolio marki własnej SPAR w Polsce jest ponad 200 produktów, w tym wiele indeksów z półki BIO i EKO. Do końca roku liczba produktów pod marką SPAR w Polsce zwiększy się do 600, z czego większość będzie produkowanych przez polskich dostawców.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.


tagi: EUROSPAR , SPAR , Piotr i Paweł , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument , nowe placówki handlowe ,