Z rynku FMCG

Drobna, Wielka Moc, czyli jak świąteczne gotowanie pomaga

Środa, 03 marca 2021
Święta to czas, kiedy częściej niż zwykle myślimy o innych. To właśnie dlatego tej wiosny marka Diamant stawia na CSR i osładza Wielkanoc nie tylko swoim klientom, lecz także… podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Ogólnopolska akcja Drobna Wielka Moc to dowód na to, że już jeden drobny gest przy sklepowej półce może nieść wielkie dobro.
Od kiedy pandemia pozamykała nas w domach, zmieniła się optyka naszego patrzenia na świat. Wszyscy zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo potrzebni nam są inni ludzie, korzystamy nawet z najmniejszej pomocy i staramy się tę pomoc oferować innym.

– Przez ostatni rok wszyscy staliśmy się wrażliwsi na ludzkie potrzeby. W miarę możliwości staramy się wspierać lokalne biznesy i ludzi, którzy są w jeszcze gorszej sytuacji niż my. Naturalnym krokiem w świątecznej akcji była decyzja o przekazaniu darowizny organizacji pożytku publicznego – SOS Wioski Dziecięce wpisały się w naszą strategię idealnie. W najnowszej akcji Diamant udowadnia, że wybór jednego z cukrów – tak potrzebnego do świątecznych wypieków – może nieść za sobą nie tylko przyjemność gotowania, ale także przyjemność pomagania dzieciom – powiedział Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Diamant.

Akcja Drobna Wielka Moc została przygotowana we współpracy z agencją Soul & Mind. Największą siłą akcji są emocje, budowanie silnej więzi z odbiorcami i umacnianie bliskiego, ciepłego wizerunku marki. Celem akcji jest promowanie i wspieranie dobrych postaw i dobroczynności. Forma pomocy nie jest zbyt angażująca - odbywa się mimochodem, przy okazji zakupu niezbędnych do wielkanocnych wypieków składników – dlatego twórcy akcji liczą na liczny odzew. Każdy zakup objętego akcją produktu jest symboliczną „cegiełką” dorzucaną do wspólnego celu, jakim jest przedświąteczne wsparcie, które Pfeifer & Langen Polska przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Oprócz kwoty na edukację dzieci, Pfeifer & Langen przekaże Stowarzyszeniu symboliczne paczki, z których można będzie wyczarować wiele wielkanocnych słodkości… i świąteczną atmosferę.

Żeby akcja zyskała należną jej promocję w Internecie, postanowiono zachęcić internautów do dzielenia się na Facebooku lub Instagramie zdjęciami wielkanocnych przygotowań z cukrem drobnym Diamant oraz hashtagami #drobnawielkamoc oraz #slodkielaczy. Taka publikacja to kolejny drobny gest o wielkiej mocy – za każde opublikowane zdjęcie, Diamant przekaże SOS Wioskom Dziecięcym dodatkowo 1 zł, a liczba zdjęć od jednej osoby jest nieograniczona. Szczegóły i regulamin akcji Drobna Wielka Moc znaleźć można na wiosna.slodkielaczy.pl.

- Otrzymane wsparcie zostanie w całości przekazane na potrzeby edukacyjne naszych podopiecznych. Dzieci, które trafiają pod naszą opiekę są często zaniedbane pod wieloma względami. Zdarza się, że wykazują poważne trudności w mówieniu, pisaniu czy czytaniu. Wsparcie edukacji naszych podopiecznych jest zatem kluczowe dla ich prawidłowego rozwoju, który jest przecież fundamentem do zdrowego wejścia w dorosłe życie – mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.



tagi: Diamant , cukier , CSR , święta , Wielkanoc , SOS Wioski Dziecięce , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,