Z rynku FMCG

Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii

Czwartek, 25 lutego 2021
W styczniu br. wystartowała druga odsłona kampanii pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot marki Grześki przenosi nas do szkolnej klasy, gdzie popularny kakaowy wafelek w czekoladzie staje się elementem humorystycznej „rozgrywki” między uczniem a nauczycielem. Jak się szybko okazuje, każda ze stron – ta za szkolną ławką, jak i ta za nauczycielskim biurkiem – ma swoje grzesz… Grześki. Spoty można zobaczyć w zasięgowych stacjach telewizyjnych, a komunikację wspierają działania w mediach społecznościowych. Aktualnie realizowana kampania to tylko przedsmak aktywności zaplanowanych przez markę na cały rok.
Z badania opinii wykonanego na zlecenie marki Grześki wynika, że niemal każdy, bo aż 80% Polaków, ma swoje „małe grzeszki”. Ponad 32% respondentów przyznało, że zdarza się im czasem ściągać na klasówkach, egzaminach lub kolokwiach*.



tagi: Grześki , Grześki i grzeszki… w szkole , Każdy ma swoje Grześki , kampania , wafle , czekolada , rynek spożywczy , kakaowy wafelek w czekoladzie ,