Kategorie produktów

Nowe członkinie zarządu – Carlsberg Polska stawia na kobiety

Czwartek, 25 lutego 2021
18 stycznia br. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek – dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei od 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu dołączyła Izabela Głodek. Tym samym większość zarządu Carlsberg Polska jest reprezentowana przez kobiety.
Joanna Glonek, wiceprezes ds. sprzedaży będzie kontynuowała strategię rynkową Carlsberg Polska poprzez m.in. dalsze wzmacnianie kompetencji zespołu, budowanie dostępności portfela marek oraz najwyższy poziom profesjonalnej współpracy z partnerami handlowymi firmy. Związana jest z Carlsberg Polska od ponad 20 lat. Swoje doświadczenie w pracy z klientami budowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i HoReCa, m.in. jako Key Account Manager.

Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy. Swoją karierę Izabela Głodek rozpoczęła w Pernod Ricard, gdzie zajmowała m.in. stanowisko marketing menedżera marki Wyborowa. W kolejnych latach budowała doświadczenie w branży piwnej, pracując w Grupie Żywiec jako menedżer marki Warka, dyrektor ds. innowacji oraz dyrektor grupy marek.



tagi: Carlsberg Polska zarząd , reprezentacja , Joanna Glonek , Izabela Głodek , finanse , ekonomia , przemysł spożywczy ,