Kategorie produktów

Nestlé z Kartą Ochrony Dzieci w Reklamie

Czwartek, 25 lutego 2021
Nestlé, jako członek wspierający Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, w 2019 roku przyjęło Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie, która jest załącznikiem do Kodeksu Etyki Reklamy.
Nestlé deklaruje w ten sposób, że dołoży „najwyższej staranności, aby w przekazach reklamowych adresowanych do dzieci oraz w przekazach reklamowych, które nie są bezpośrednio skierowane do nich, jednak ze względu na formę, miejsce i sposób ich prezentowania dzieci są ich odbiorcami, nie pojawiały się treści mogące wpływać negatywnie na ich rozwój”. Zobowiązuje się także do ochrony wizerunku dzieci w przekazach reklamowych.

Planowane i realizowane przez Nestlé kampanie mediowe uwzględniają powyższe zasady, a nasi partnerzy tworzący komunikację oraz planujący kampanie są informowani o obowiązujących w Nestlé procedurach.



tagi: Nestlé , Karta Ochrony Dzieci w Reklamie , przemysł spożywczy , słodycze , ciastka , sprzedaż , handel , konsument , kampania ,