“Sieć SPAR to partnerstwo polskich, niezależnych detalistów. To oni budują polską gospodarkę i dają zatrudnienie. Zależy nam także na tym, by nasi klienci mieli bogaty wybór polskich produktów dobrej jakości. Doceniamy, że możemy wspólnie z naszymi partnerami budować silną pozycję na polskim rynku i dążyć do znakomitej współpracy. Bardzo duży nacisk kładziemy na regularne dostawy oraz kontrolę produktów świeżych. Dlatego owoce i warzywa pochodzą przede wszystkim od polskich producentów, a codzienne dostawy mięsa, wędlin czy pieczywa organizujemy od lokalnych dostawców” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
W kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” wzięli udział producenci, którzy przedstawili jak dbają o jakość swoich produktów lub produkują wyroby wyłącznie dla marki własnej SPAR. Polscy producenci wyrobów pod marką SPAR to najczęściej rodzinne firmy z wieloletnimi tradycjami.
Marka własna SPAR to produkty najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie – jest synonimem jakości, dbałości o skład surowcowy i zdrowie konsumentów. Obecnie w portfolio marki własnej SPAR w Polsce jest ponad 200 produktów, w tym wiele indeksów z półki BIO i EKO. Do końca roku liczba produktów pod marką SPAR w Polsce zwiększy się do 600, z czego większość będzie produkowanych przez polskich dostawców.
Promocja produktów marki własnej SPAR w ramach kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.
„W tradycji drzemie ogromna siła, dlatego stawiamy na rodzinę i jej potrzeby. Jesteśmy polską firmą rodzinną i od ponad 30 lat dbamy o właściwy proces produkcji, korzystamy z regionalnych receptur i naturalnych składników. Każdego dnia udowadniamy, że polskie jest pyszne” – mówi jeden z producentów.
Więcej informacji na stronie
www.spar.pl