Z rynku FMCG

Kolejne plany współpracy bp Polska i Auchan Retail Polska

Środa, 27 stycznia 2021
W listopadzie 2020 r. ruszył pierwszy sklep Easy Auchan na stacji paliw bp Reduta w Warszawie. W grudniu tego samego roku otwarte zostały dwie kolejne pilotażowe placówki w Warszawie, a w planach są kolejne otwarcia w Warszawie i Krakowie planowane na rok 2021.
Nowy pilotażowy format sklepów Easy Auchan na stacjach bp działa dopiero od kilku tygodni, ale już widać, że sprzedaż rośnie obiecująco. Klienci dobrze oceniają nową propozycję asortymentową. Obserwujemy duże zainteresowanie produktami świeżymi i ultra świeżymi, jak również produktami bio, czy vege. Klienci również ciepło przyjęli ofertę świeżo wypiekanego pieczywa oraz dostępność owoców, warzyw i produktów fit. Staramy się, aby asortyment sklepu odzwierciedlał faktyczne potrzeby Klientów i aby mogli znaleźć w naszym sklepie wszystko, co pozwoli im w sposób szybki i wygodny zrobić zakupy do przygotowania posiłku w domu. Easy Auchan to także świetnie zaprojektowane miejsce, zapewniające miłą atmosferę zakupów oraz klimatyczny kącik gastronomiczny Wild Bean Cafe oferujący smaczne przekąski i aromatyczną kawę. Obecnie kawiarenka oferuje sprzedaż dań na wynos. Stacje są także miejscem odbioru zakupów realizowanych w opcji Click&Collect za pośrednictwem platformy Auchan Direct, a w ramach home delivery Klient może zamówić dostawę zakupów do domu używając aplikacji Glovo lub Uber Eats.

Zarówno Auchan jak i koncern bp podkreślają, że nowa propozycja jest atrakcyjną ofertą dla Klientów.

Kolejne placówki Easy Auchan na stacjach bp będą otwierane w najbliższych miesiącach w Warszawie i Krakowie. Podjęcie decyzji o szerokim wprowadzeniu formatu na rynek planowane jest do końca 2021 r.

Partnerstwo biznesowe

Firma bp i Auchan Retail Polska budują partnerstwo biznesowe. Obu Partnerom zależy na trwałości relacji, a istotną wartość stanowią kompetencje oraz siła obu marek. Jest to krok przyspieszający budowanie oferty convenience na stacjach bp. Auchan ma doświadczenie w zakresie tworzenia produktów i budowy oferty, a także zarządzania łańcuchem dostaw produktów świeżych. To są kompetencje, które znakomicie uzupełniają kompetencje bp.

Synergia w obszarze współpracy

Wierzymy, że synergii w obszarze współpracy bp i Auchan będzie znacznie więcej. Widzimy taki potencjał i będziemy rozmawiać o jego wykorzystaniu.

Strategiczne plany bp

W 2021 roku Grupa bp chce we wszystkich krajach Europy, w których działa otworzyć kolejnych 300 placówek convenience w koncepcji partnerskiej z wybranymi partnerami detalicznymi. Kilka sklepów w ramach tego programu współpracy powstanie w Polsce.



tagi: bp Polska , Auchan Retail Polska , stacja paliw , rynek spożywczy , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument ,