Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo
Wtorek, 19 stycznia 2021
Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów napojów i produktów spożywczych. Współpraca globalnego koncernu z największym polskim klubem sportowym trwa nieprzerwanie od 2010 roku.
Nowo podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. Obaj partnerzy współpracują ze sobą już ponad dekadę, w trakcie której Legia Warszawa zdobyła 12 trofeów, wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA i fazie pucharowej Ligi Europy UEFA. W ramach partnerstwa, produkty Pepsi będą cieszyć kibiców po powrocie na trybuny w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie Legii, który w latach 2011-2014 nosił nazwę Pepsi Arena.
– Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.
– PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach – powiedział Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH, PepsiCo Polska. – Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy – dodał Wojciech Świderski.
PepsiCo wspólnie z Fundacją Legia Warszawa w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY wsparło najbardziej potrzebujących seniorów w trakcie pandemii Covid-19. Ponad 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów trafiło do osób starszych w Warszawie.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.