Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich
prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi.
Czy masz ukończone 18 lat i prowadzisz działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi?
Druga odsłona kampanii "Tyle różnic, jedna whiskey” z nową ambasadorką marki Jameson - Darią Zawiałow.
Wtorek, 15 grudnia 2020
Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: "Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow.
W prezentowanej jesienią kampanii Jamesona - Piotr Kędzierski, będący od trzech lat ambasadorem marki, wystąpił w towarzystwie barberów - społeczności będącej naturalnym środowiskiem Jamesona, pełnej indywidualności, których łączy wspólna pasja i zamiłowanie do whiskey. W drugiej odsłonie kampanii, Jameson kontynuuje komunikację swoich wartości: wspólnego celebrowania wolnego czasu, budowania więzi i relacji międzyludzkich, jednocześnie nadal podkreślając wolność i indywidualność. Dlatego marka zaprosiła do współpracy niezwykle utalentowaną i wyrazistą wokalistkę Darię Zawiałow. Jej dwa dotychczasowe albumy "A kysz!" i "Helsinki" uzyskały status Platynowej Płyty, sprzedając się w ponad 30-tysięcznych nakładach. Tym samym Jameson otwiera się na świat kobiet. Jak wspomina Agnieszka Michalska - Senior Brand Manager:
“Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy spo-łeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak.”
W ramach kolejnej odsłony kampanii Jamesona powstały materiały foto i wideo z udziałem Darii i Kędziora stanowiące swego rodzaju manifest marki. Już od 9 grudnia będzie można je zobaczyć w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.