Handel

Nowy SPAR w Jabłonce

Piątek, 04 grudnia 2020
Do sieci SPAR dołączył nowy sklep w Jabłonce w województwie małopolskim. Placówka znajduje się przy stacji benzynowej, ma 330 mkw. powierzchni i jest prowadzona przez niezależnego partnera detalicznego. W sklepie dostępne są codziennie świeże warzywa i owoce, ciepłe pieczywo, wędliny oraz sery.
“Sieć SPAR mocno rozwija zasięg zarówno geograficzny, jak i pod kątem dostępności w mniejszych miejscowościach. Już teraz zauważamy, że ruch w małych sklepach jest satysfakcjonujący, a wartość koszyka zakupowego wyższa niż przed pandemią. Naszym priorytetem jest być blisko klientów, a sklepy prowadzone przez niezależnych partnerów detalicznych – polskich przedsiębiorców – najlepiej odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności. Jako silny partner wspieramy regiony i polską przedsiębiorczość, zapewniając regularne dostawy towarów, w tym logistykę produktów świeżych” – podkreśla Zarząd spółki Wasz Sklep SPAR.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.



tagi: SPAR , Jabłonka , placówki handlowe , sieci handlowe , sklepy spożywcze , handel , sprzedaż , konsument ,