Handel

Sephora otworzyła ponownie salon w nowej odsłonie

Środa, 02 grudnia 2020
W należącym do EPP wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki jedna z największych europejskich sieci perfumerii Sephora otworzyła ponownie swój salon w nowej odsłonie. Zmodernizowany lokal (305 mkw.) zachęca do przedświątecznych zakupów jeszcze bardziej kolorowym i nowoczesnym wnętrzem oraz zróżnicowaną ofertą kosmetyków premium.
Nowe wnętrze perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim zaskakuje feerią kolorów i nowoczesnymi udogodnieniami dla kupujących. Bogaty asortyment kosmetyków zyskał piękniejszą oprawę w postaci nowych mebli, nowoczesnego oświetlenia LED oraz ekranów w witrynach perfumerii. Dodatkowo ulepszona nawigacja pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do hitów z kolekcji własnej – Sephora Collection oraz pełnych bestsellerów i nowości stref partnerskich marek – zarówno tych, które zdobyły już serca Polek, jak i gorących światowych premier oraz „zielonych” produktów dla osób ceniących rozwiązania przyjazne środowisku. Intuicyjnie zaaranżowany plan sklepu ułatwia też odnalezienie strefy kas i punktu odbioru zamówień click&collect.

– Przed nami tradycyjnie najgorętszy okres zakupowy w roku i liczę na to, że nasi klienci docenią Sephorę w jej nowej odsłonie. Ze względu na panującą obecnie sytuację, naszym priorytetem jest teraz ich bezpieczeństwo. Dlatego w naszych centrach, w tym również w Pasażu Grunwaldzkim, dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwość robienia przedświątecznych zakupów w jak najbardziej bezpiecznych i komfortowych warunkach. Cieszymy się, że wielu z naszych najemców, w tym Sephora, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje wachlarz wygodnych sposobów robienia zakupów w naszych centrach, jak na przykład metodę click&collect – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.



tagi: Sephora , salon , drogeria , centrum handlowe , Pasaż Grunwaldzki , kosmetyki premium ,