Z rynku FMCG

Rusza świąteczna akcja marki Kasia

Poniedziałek, 23 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
Rozpoczyna się ogólnopolska akcja świąteczna marki Kasia „2 razy więcej radości”. W nadchodzące święta, wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, marka Kasia zachęcać będzie Polaków do niesienia pomocy potrzebującym dzieciom. Konsumenci otrzymają także szansę na wygranie nagród pieniężnych – każdego dnia w wysokości 2 000 złotych.
By wziąć udział w akcji, wystarczy zakupić dwa opakowania kostki do pieczenia Kasia i zarejestrować paragon potwierdzający zakup na stronie www.2razywiecejradosci.pl. W rezultacie marka Kasia przekaże wsparcie finansowe organizacji SOS Wioski Dziecięce, a konsumenci otrzymają szansę na wygraną. Do udziału w loterii uprawniają zakupy dokonane w okresie 16.11-24.12.2020 roku. Regulamin i szczegóły akcji znaleźć można na stronie www.2razywiecejradosci.pl.


tagi: ogólnopolska akcja świąteczna , Kasia , margaryna , razy więcej radości , Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ,