Kategorie produktów

Violife – nowość w ofercie Upfield Polska

Piątek, 20 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji, a jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. Produkty marki są obecne w 50 krajach świata, a w 35 z nich są nr 1 wśród alternatyw dla sera. Produkty Violife, m.in. alternatywy dla sera w plastrach i blokach oraz kremowe do smarowania, są wolne od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów. Dzięki temu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. Przede wszystkim cechują się doskonałym smakiem – na półkach będą ich szukać nie tylko weganie, ale wszyscy wielbiciele pysznego jedzenia.

tagi: Violife , Upfield Polska , sery , nabiał , produkty mleczarskie , rynek spożywczy , produkty spożywcze , sprzedaż , handel , konsument ,