Kampanie i Promocje

Bonduelle gwarantuje zadowolenie z nowego produktu lub zwraca pieniądze

Piątek, 30 października 2020
Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem.
KASZETKA powstała specjalnie dla polskiego konsumenta w procesie lokalnego rozwoju innowacji Bonduelle w oparciu o metodologię design thinking. Wprowadzenie produktu zostało poprzedzone wnikliwymi badaniami i we współpracy z konsumentami dlatego mamy tak duże przekonanie, że zostanie przyjęty przez polskich konsumentów z dużym zadowoleniem – wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle – Jest to także jeden z powodów, dla których gwarantujemy naszym klientom satysfakcję z tego produktu, lub zwracamy pieniądze – dodaje.

Akcja promocyjna jest silnie wspierana zarówno przy półce poprzez materiały POS oraz animacje, jak i w internecie. Kaszetka jest wspierana kampanią TV od połowy września.

Kaszetka od Bonduelle to nowy roślinny posiłek bogaty w warzywa. Występuje w czterech wersjach smakowych: z borowikami, z burakiem, z cukinią i soczewicą. Kaszetka zawiera 2 unikalne woreczki do gotowania w każdym opakowaniu. Szybki i prosty sposób przygotowania, naturalny skład, a przede wszystkim duża ilość warzyw. W 10 min pozwala na przygotowanie pożywnego, sycącego dania z warzywami i kaszą w idealnych proporcjach. Dzięki Kaszetce konsumenci mogą jeść warzywa nawet wtedy, gdy nie mają czasu lub możliwości przygotowania dań samodzielnie do podstaw.

xxx.jpg


tagi: Bonduelle , nowe produkty , artykuły spożywcze , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , hurt , detal , konsument , Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz , produkty roślinne ,