Z rynku FMCG

PUPIL Foods zakłada pasiekę

Poniedziałek, 19 października 2020 HURT & DETAL Nr 10/176. Październik 2020
Firma PUPIL Foods aktywnie uczestniczy w życiu mediów społecznościowych, promując nie tylko własne produkty, ale też treści kształtujące ekologiczną świadomość. Założenie własnej pasieki pomaga w autentycznym propagowaniu ochrony środowiska – w tym pszczół – istotnego elementu naszego ekosystemu.
Przez wspieranie schronisk firma zwraca jednocześnie uwagę na szacunek, prawa i dobrostan czworonożnych przyjaciół. Uczestnictwo w targach branżowych ma cel nie tylko sprzedażowy, ale również edukacyjny. PUPIL Foods w kampaniach radiowych i telewizyjnych na rzecz wpierania polskich producentów podkreśla najwyższą jakość rodzimych produktów i dbałość o małe ojczyzny.



tagi: PUPIL Foods , pasieka , przemysł spożywczy , rynek , produkty , ekologia , pszczelarstwo , promocja , sprzedaż , handel , artykuły spożywcze , hurt , detal ,