Z rynku FMCG

Trzcinowy świat Diamant

Czwartek, 17 września 2020 HURT & DETAL Nr 09/175. Wrzesień 2020
Cukrowy lider nie zwalnia tempa! W połowie września rusza nowa kampania #trzciNOWYŚWIAT DIAMANT.
Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarzu ich zastosowań. Diamant w najnowszej akcji udowadnia, że cukier trzcinowy obecny jest w kuchni praktycznie każdego zakątka naszego globu i zachęca do wzięcia udziału w konkursie podróżniczo-kulinarnym. Internauci w zgłoszeniach pokażą, że cukru trzcinowego Diamant można użyć zarówno do deserów, jak i ostrych dań orientalnych. Szczegóły akcji na www.trzcinowy.slodkielaczy.pl oraz w social mediach.



tagi: Diamant , cukier ,