Kampanie i Promocje

Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

Czwartek, 17 września 2020
Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Marka Joanna rozpoczęła kampanię promującą innowacyjne produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów.

– Styling Effect to 16 nowoczesnych kosmetyków z unikalnym składem. W gamie znajdują się produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, m.in. lakiery, pianki, spraye, olejki i gumy. Mają one pomagać w codziennej stylizacji i pielęgnacji. Zależy nam na dotarciu zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Zdecydowaliśmy, że najlepszym narzędziem będzie influencer marketing – komentuje Magdalena Wojciechowska, product manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna.

Influencer marketing jest trzonem komunikacji kampanii, do której zaproszeni zostali m.in. Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski, Tomasz Barański, Weronika Haza i Oliwia Bugała (Cheers my heels). Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie „Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują na swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Ponadto zorganizują konkursy, zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury.

– Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych – komentuje Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Schulz brand friendly.

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, contentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social media.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego i całościową realizację kampanii z influencerami odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna to polska firma działająca na rynku od ponad 35 lat. W swoim portfolio posiada ponad 500 produktów i jest ekspertem w dziedzinie produktów do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów.



tagi: Joanna , kampania produktów , Styling Effect ,