Handel

20. supermarket w sieci franczyzowej Carrefour Polska

Poniedziałek, 07 września 2020
W Radomiu, przy ul. Gagarina 9, działa już nowy Carrefour Market. Sklep o powierzchni 788 m2 jest już 20. supermarketem w sieci franczyzowej Carrefour Polska. Są one odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym dużych sklepów.
Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki w tym niedawno wprowadzonej na rynek marki własnej Bon Apetit!

- Oferta radomskiego supermarketu Carrefour odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności. Mieszkańcy mogą liczyć na bogaty wybór świeżych i zdrowych produktów, będących podstawą codziennej diety. W podobny sposób współpracujemy z naszymi partnerami, jako jedyny franczyzodawca dysponujemy wieloma formatami sklepów, dzięki czemu możemy elastycznie dostosowywać je do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej prowadzą działalności pod szyldem znanej marki, co potwierdza rosnąca z roku na rok liczba placówek franczyzowych. Dlatego Carrefour Polska oferuje im różne możliwości współpracy, od małych sklepów osiedlowych i wielskich, przez sklepy na stacjach paliw, większe placówki convenience aż po supermarkety franczyzowe.

Aktualnie w sieci franczyzowej Carrefour Polska działa 14 supermarketów w wolnostojących pawilonach handlowych, 5 w centrach handlowych i retail parkach oraz 1 usytuowany na stacji paliw.

Format supermarketów przeznaczony jest dla przedsiębiorców dysponujących lokalem o powierzchni co najmniej 500m2. Jednak osoby, które nie posiadają tego typu obiektu mogą przejąć sklep sieci własnej Carrefour. Zainteresowani więcej szczegółów znajdą na stronie https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/franczyza/supermarkety-franczyzowe.




tagi: supermarket , sieć franczyzowa , Carrefour Polska ,