Z rynku FMCG

W Lidlu oszczędzanie ma swój dom! – nowa akcja sieci

Poniedziałek, 10 sierpnia 2020
Racjonalne gospodarowanie domowym budżetem oraz systematyczne oszczędzanie jest niezwykle istotne. Warto odkładać pieniądze, aby móc zrealizować swoje mniejsze lub większe cele, a rola oszczędzania w kontekście ostatnich, wymagających dla całego świata miesięcy dodatkowo wzrosła. Lidl Polska przygotował akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy. W ramach akcji od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów klienci mogą zdobyć ceramiczne skarbony.
W Lidlu oszczędzanie ma swój dom!...
…Takim słowami Lidl Polska zwraca uwagę na istotę oszczędzania, które w długiej perspektywie uczy nas odpowiedzialnej postawy, pozwala na realizację własnych celów, a także promuje dobre nawyki u dzieci i młodzieży. Jednocześnie Lidl przypomina, że zakupy w sklepach sieci to gwarancja oszczędności nie tylko pieniędzy, ale także czasu.
Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska będziemy mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, w tym w naszym koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę1. Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik.

Najnowsza akcja sieci jest skierowana do wszystkich klientów, bez względu na wiek – każdy ma prawo oszczędzać i czerpać z tego radość!

„Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów“ - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Szczegółowe informacje na temat promocji oraz regulamin akcji są dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja trwa od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.




1  Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, karty prezentowe LIDL.




tagi: Lidl , „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” ,