Nowości

WSP „Społem” wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny

Piątek, 07 sierpnia 2020
Polacy coraz częściej decydują się na ograniczanie produktów pochodzenia odzwierzęcego, co inspiruje branżę spożywczą do wprowadzania nowych roślinnych produktów na rynek. Kolejny z nich wywołał prawdziwą euforię wśród konsumentów - polska firma WSP „Społem” odpowiada na potrzeby nowej generacji i wspólnie z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny o wegańskim składzie.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny i pokazuje, że jest firmą, która doskonale odpowiada na wyzwania współczesności. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego, który budzi wszystkie pozytywne skojarzenia bliskie kultowemu “Kieleckiemu” – pyszny smak, kremową konsystencję, zapach przyrządzanej przez babcię sałatki jarzynowej.

Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego. Jak mówi Prezes Zarządu WSP „Społem” Anna Tomaszewska:

“Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku.”

Ostatnie badanie konsumenckie i wczorajsze pozytywne reakcje na mediach społecznościowych kampanii Roślinniejemy przemawiają na korzyść potencjalnego sukcesu nowego produktu WSP „Społem”. Już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych oraz niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.

Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii Roślinniejemy, tak komentuje efekty współpracy:

“Pojawienie się na rynku roślinnego Kieleckiego to z mojej perspektywy krok milowy w popularyzacji produktów roślinnych w Polsce. Majonez z Kielc to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nad Wisłą marek w swojej kategorii. Tym ruchem WSP „Społem” pokazała, że jako firma tradycyjna potrafi wprowadzić na rynek pionierski, roślinny i – przede wszystkim – pyszny produkt. A dokładnie takie firmy doskonale odnajdą się w rzeczywistości, która w 2020 r. zaczęła być pisana na nowo.”

Więcej informacji o tym, kiedy i gdzie będzie można zaopatrzyć się w Majonez Kielecki Roślinny będzie pojawiało się na profilach Majonezu Kieleckiego i Roślinniejemy.



tagi: WSP „Społem” , Majonez Kielecki Roślinny ,