Z rynku FMCG

Auchan rusza z nową usługą click&collect

Środa, 15 lipca 2020
Click&collect to kolejny krok w rozwoju oferowanych przez Auchan usług phygital, które łączą w sobie elementy tradycyjnej ścieżki zakupowej z zakupami online. To także odpowiedź na stale zmieniające się preferencje naszych klientów, zwłaszcza w ostatnim okresie, kiedy kwestie bezpieczeństwa nabrały szczególnego znaczenia. Usługa click&collect pozwala zamówić produkty online i odebrać je we wskazanym sklepie - w dogodnym czasie i bez konieczności wchodzenia na halę sprzedażową sklepów. Jesteśmy przekonani, że ta opcja zadowoli zwłaszcza tych klientów, którzy doceniają możliwość wyboru z możliwie jak najszerszej gamy produktów, a przy tym zależy im na sprawnych, szybkich i bezpiecznych zakupach – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital i SI / projekty Auchan Retail Polska.
Oferta produktowa usługi click&collect obejmuje produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

Aby skorzystać z usługi wystarczy zarejestrować się na stronie https://zakupy.auchan.pl/, skompletować i zatwierdzić koszyk. Po odbiór zamówienia należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w wymienionych lokalizacjach w wybranym wcześniej przedziale czasowym. Płatność za zakupy ma miejsce przy odbiorze natomiast sama usługa click&collect jest bezpłatna dla klientów.

W obecnej sytuacji epidemiologicznej Auchan Retail Polska nieustannie podejmuje kolejne działania gwarantujące płynność sprzedaży i bezpieczne warunki zakupów, tak ważne w okresie trwającej epidemii. W ramach nowej strategii sieć wprowadza także nowe usługi, dzięki którym klienci mogą kupić bezpiecznie i w korzystnych cenach wszystko co niezbędne. Te kompleksowe działania Auchan organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.




tagi: Auchan , click&collect ,