Nowości

Tarczyński S.A. rozszerza portfolio linii produktowej NATURALNIE

Środa, 01 lipca 2020
Tarczyński S.A. poszerza portfolio linii Naturalnie, którą wyróżnia prosty skład, wyłącznie naturalne składniki i brak dodatku konserwantów. Na rynku właśnie zadebiutowały Krakowska Sucha oraz Kurczak gotowany. Marka reali-zująca założenia „Jesz lepiej, żyjesz lepiej” zdecydowała się na taki krok po niewątpliwym sukcesie, jaki wcześniej odniosły parówki z tej samej serii, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.
Racjonalne odżywianie i świadomy wybór

Świadomość konsumencka nieustannie wzrasta, a podejście do racjonalnego odżywiania staje się coraz częściej już nie tylko przemyślanym wyborem, ale i nowym stylem życia. Kupujący w trosce o swoje zdrowie coraz chętniej sięgają po naturalne produkty pozbawione konserwantów, ulepszaczy czy sztucznych barwników.

Z badań Global Survey przeprowadzonych przez agencję badawczą Nielsen w 2016 roku wynika, iż dla Polaków zdrowie ma większe znaczenie niż dla ogółu europejczyków, co za tym idzie wybór produktów mięsnych o prostym składzie, staje się niezwykle istotny.

Tarczyński Naturalnie „Tylko naturalne składniki”

Odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe i preferencje konsumentów, którzy coraz częściej podejmują świadome i racjonalne decyzje żywieniowe jest linia Tarczyński Naturalnie zawierająca tylko naturalne składniki i produkowana bez dodatku konserwantów. Linia została także wpisana w strategię odpowiedzialności społecznej biznesu i zrównoważonego rozwoju.

– Naszą misją jest inspirowanie do mądrego odżywiania po to, by zmieniać życie na lepsze. Wierzymy w ideę „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Chcemy, aby produkty mięsne mogły wpisywać się w nowy styl życia konsumentów. Polacy chcą żyć wygodnie, ale też zdrowo. Świadomy wybór i racjonalne odżywianie jest jednym z czterech kluczowych obszarów działań CSR firmy Tarczyński, tuż obok zdrowego i aktywnego stylu życia, dbałości o środowisko naturalne i jego zasoby oraz wspierania lokalnych społeczności. Działania ujęte w tym filarze realizujemy poprzez uproszczenie składu produktów, które tworzymy bez dodatku konserwantów, glutaminianów, fosforanów, sztucznych barwników i aromatów. Oferujemy konsumentom pełnowartościowe produkty, dbając jednocześnie o przejrzyste informowanie o ich zawartości – mięsności, białka, wartości energetycznej czy tłuszczu – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor ds. Marketingu Tarczyński SA.

Pierwszy z produktów linii Tarczyński Naturalnie – parówki, powstające w 100% z szynki, szybko zdobyły zaufanie konsumentów. W 2019 roku były jednym ze zwycięzców plebiscytu organizowanego przez serwis „Czytamy etykiety”, w którym to konsumenci głosowali na najlepsze ich zdaniem produkty spożywcze. W 2020 roku zdobyły nagrodę konsumentów „NAJLEPSZY PRODUKT 2020”, plasując się jednocześnie na pierwszym miejscu w rankingu parówek, organizowanym przez WP Finanse.

W skład linii wchodzą już także parówki z kurczaka, kabanosy z szynki i z kurczaka oraz szynka pieczona.

Nowości Linii Naturalnie!

Teraz na rynku zadebiutowały kolejne produkty, które realizują założenia prostych składów i w pełni naturalnych składników. W Krakowskiej Suchej znajdziemy mięso z szynki wieprzowej, sól, przyprawy, aromaty naturalne, susz z aceroli, zaś Kurczak gotowany to aż 93% fileta z piersi kurczaka o wysokiej zawartości białka i niskiej zawartości tłuszczu, którego smak wzbogaca tylko sól i naturalne przyprawy.


tagi: Tarczyński S.A. , linia produktowa NATURALNIE ,