W tym roku, po raz pierwszy, Związek Harcerstwa Polskiego włączył się w realizację akcji i został jej partnerem. Przez cały październik harcerze z Harcerskiej Szkoły Ratownictwa, w sklepach Kaufland, prowadzili szkolenia z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Zorganizowali oni ponad 100 szkoleń na terenie całego kraju, w których udział wzięło ponad 10 000 dzieci. Warsztaty prowadzone przez harcerzy spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów, dla których stanowiły okazję do lepszego poznania akcji „Podaruj Dzieciom Słońce" a także do poszerzenia wiedzy z zakresu pierwszej pomocy medycznej.
„Cieszymy się, że Związek Harcerstwa Polskiego przyłączył się do akcji Podaruj Dzieciom Słońce. Jest to dla nas kolejny sygnał, że nasze działania nie tylko spotykają się z ciepłym przyjęciem konsumentów, którzy co roku razem z nami niosą pomoc chorym dzieciom, lecz także ze wsparciem ogromnej i prężnej organizacji pozarządowej." - powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy firmy Procter & Gamble, współorganizatora akcji Podaruj Dzieciom Słońce. „Mamy nadzieję, że dzięki szkoleniom organizowanym przez ZHP, dzieci zdobędą umiejętności, które pozwolą im podjąć właściwe kroki, gdy ktoś w ich otoczeniu będzie potrzebował nagłej pomocy, a dodatkowo jeszcze więcej osób zdecyduje się wesprzeć naszą akcję i pomóc potrzebującym dzieciom." - dodała Małgorzata Mejer.
Tegoroczna akcja potrwa do 24 grudnia. Jest ona wspierana przez następujące marki produktów Procter & Gamble: Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gillette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head&Shoulders, Naturella oraz Always.
(Maja Święcka)
tagi: PDS , Podaruj Dzieciom Słońce , P&G ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...