Komentarz Branżowy

Jacek Wyrzykiewicz: Pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy

Środa, 22 kwietnia 2020
Trend prozdrowotny jest zjawiskiem globalnym, Polska jest jednym z wielu krajów, w których konsumenci zmieniają styl życia na bardziej „fit” i z uwagą podchodzą do kwestii żywienia.

Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie. 

Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska


tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,