Z rynku FMCG

Netto uruchamia nowe kanały komunikacji z klientami i pracownikami

Środa, 08 kwietnia 2020
Netto uruchomiło infolinie dla pracowników oraz klientów. To działanie, które służy wsparciu pracowników oraz klientów w czasie niepokoju społecznego.
Sieć handlowa Netto stale monitoruje sytuację w kraju i odpowiada na potrzeby klientów oraz personelu swoich sklepów. Dokłada przy tym wszelkich starań, aby praca i zakupy w sklepach były tak bezpieczne, jak to możliwe w obecnej sytuacji. Z tego względu kierownictwo firmy podjęto decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań.

Netto w dobie niepokoju społecznego uruchomiło dwie infolinie przeznaczone dla pracowników oraz klientów. Osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów i chcą zapytać o zmiany wprowadzone w placówkach mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze. Na infolinii można dowiedzieć się także, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Netto uruchomiło również osobny numer dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia. Regulamin i pełen wykaz zawodów objętych promocją dostępny jest na www.netto.pl.

- Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – dodaje.  

Netto dokłada wszelkich starań, aby zachować najwyższe standardy pracy sklepów, co określają wewnętrzne procedury. Sieć, świadoma potencjalnego zagrożenia, podjęła decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom. We wszystkich sklepach należących do Netto ustawione zostały stacje z płynami do dezynfekcji wózków, koszyków, rąk oraz z woreczkami ochronnymi. Wygodne aplikatory z płynem są dostępne dla każdego kupującego.



tagi: Netto , kanały komunikacji ,