Kategorie produktów

Nowa kampania reklamowa „Nic nie pobije oryginału”

Środa, 08 kwietnia 2020 HURT & DETAL Nr 04/170. Kwiecień 2020
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. 30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”. Marka, poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym – a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu. Dlaczego? Ponieważ ludzie, pomimo dostępu do wielu zamienników, ostatecznie zawsze wracają do oryginału i choć wielu stara się go naśladować, to nic nie jest w stanie mu dorównać.
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR.



tagi: kampania reklamowa , „Nic nie pobije oryginału” ,